How do I delete the “Get App” downloader icons from my Home Screen aer I’ve downloaded the App?
-Once you have downloaded and installed an App from your Home Screen, press and hold the “Get App” icon and slide to
remove to Trash. To place the new App icon on the Home screen, go to the App tray. Press and hold App to the Home Screen.
Why am I unable to connect to my Wi-Fi Network?
-Make sure that the correct password is entered when connecng to your wireless network. To ensure a correct password
is being entered enable the “Show Password” opon and double check for a case sensive password. If you are sll having
problems you may need to contact your Wireless provider
Why can’t I play flash games/videos or YouTube videos?
-To properly run these games and videos, Adobe Flash Player may be required. Many popular streaming video applicaons are
available through the Skytex App Store and 1Mobile Market.
How do I customize my home screen with another picture?
-From the App tray, select the “Super-HD Player” app. Tap a category then select a picture. Tap Menu > Set Picture as > Wallpaper
Where can I download Android Apps from?
-We’ve pre-installed the Skytex App Store and 1Mobile Market, giving you immediate access to well over 200,000 of the best
Android apps available. Addionally, there are several 3rd party Android App stores that offer free and paid Apps that you’ll
find at the Skytex App Store for download. Google Play is not officially supported at this me.
How can I reset my SKYPAD Pocket II?
-To reset the device first make sure the power source in unplugged. Press and hold the power buon for 10 seconds and plug
the power source back in. Press the power buon for another 3 seconds to power on the tablet.
Why do I get a parsing error when I aempt to download apps from the 1Mobile Market?
-We recommend force closing the applicaon and clearing the cache data. To do this go to Sengs > Manage Applicaons > All
> 1Mobile > Force Stop > Clear Data
If you connue to receive the parsing error, try downloading the applicaon from the 1Mobile Market’s website at www.1mobile.com.
Brauchen Sie Hilfe? Stellen Sie Ihre Frage.
Missbrauch melden von Frage und/oder Antwort
Libble nimmt den Missbrauch seiner Dienste sehr ernst. Wir setzen uns dafür ein, derartige Missbrauchsfälle gemäß den Gesetzen Ihres Heimatlandes zu behandeln. Wenn Sie eine Meldung übermitteln, überprüfen wir Ihre Informationen und ergreifen entsprechende Maßnahmen. Wir melden uns nur dann wieder bei Ihnen, wenn wir weitere Einzelheiten wissen müssen oder weitere Informationen für Sie haben.
Art des Missbrauchs:
Forenregeln
Um zu sinnvolle Fragen zu kommen halten Sie sich bitte an folgende Spielregeln:
Lesen Sie zuerst die Anleitung;
Schauen Sie nach, ob die Frage bereits gestellt wurde;
Stellen Sie die Frage so deutlich wie nur einigermaßen möglich;
Erwähnen Sie was Sie bereits versucht haben um das Problem zu lösen;
Ist Ihr Problem von einem Besucher gelöst dann lassen Sie ihn / sie wissen in diesem Forum;
Falls Sie reagieren möchten, so verwenden Sie bitte das Antworten- Formular;
Da ihre Frage für alle Besucher sichtbar ist, sollten Sie lieber keine persönliche Daten erwähnen.
Neu registrieren
Registrieren auf E - Mails für Skytex Skypad Pocket - SP438 wenn:
neue Frage gestellt werden
neue Handbücher vorhanden sind
Sie erhalten eine E-Mail, um sich für eine oder beide Optionen anzumelden.
Das Handbuch wird per E-Mail gesendet. Überprüfen Sie ihre E-Mail.
Wenn Sie innerhalb von 15 Minuten keine E-Mail mit dem Handbuch erhalten haben, kann es sein, dass Sie eine falsche E-Mail-Adresse eingegeben haben oder dass Ihr ISP eine maximale Größe eingestellt hat, um E-Mails zu erhalten, die kleiner als die Größe des Handbuchs sind.
Ihre Frage wurde zu diesem Forum hinzugefügt
Möchten Sie eine E-Mail erhalten, wenn neue Antworten und Fragen veröffentlicht werden? Geben Sie bitte Ihre Email-Adresse ein.