1) When an indicator is ickering yellow, start Mi router app.
2) Find «smart devices» in a list and press «Quick connect to router».
3) Blue indicator shows that connection successfull.
* Before connection be shure, that you you have 2.4G WIFI signal.
3. Connection without a router
Scan the QR-code to install «Smart
Home» app.
1) After switching on power start app
«Smart Home».
2) Wait while a new device appears in
devices list, then press «Connect» and
wait while the connection is established.
3) Blue indicator shows that connection
successfull.
4. Warranty
During the term of warranty you had productive defects, you can take
advantage of warranty service:
1. During 7 days from the moment of purchase, in case of origin of problem,
after producing of receipt, you can return money or choose free replacement of
commodity on the same cost.
2. During 15 days from the moment of purchase, in case of origin of problem,
you can take advantage of right on free replacement of commodity on the same
cost.
Warranty term of Мі Smart Socket is 1 year from date of purchase. For warranty
repair you need have an invoice or an order number.
Terms of warranty repair
List of circumstances (including, but not limited to) for which compensation is
not possible:
- it is absence of warranty coupon, receipts or term of action of guarantee made
off;
- damages arising up at force-majeure circumstances such, as: thunderbolt, re
or ood;;
- damages arising up in investigation of the use of device not on purpose,
wrong a care or wrong technical service;
- defects arising up in investigation of technical service in the service centers of
other trade mark;
- the model number indicated in the certicate of guarantee, and number, does
not coincide on a device;
- a discolouration or wear is in investigation of exploitation of device;
If you ran into the above-mentioned circumstances, you independently must nd
the decision of problem or take advantage of requiring payment services in a
service center.
xiaomi-mi.com
XIAOMI-MI.COM
Brauchen Sie Hilfe? Stellen Sie Ihre Frage.
Missbrauch melden von Frage und/oder Antwort
Libble nimmt den Missbrauch seiner Dienste sehr ernst. Wir setzen uns dafür ein, derartige Missbrauchsfälle gemäß den Gesetzen Ihres Heimatlandes zu behandeln. Wenn Sie eine Meldung übermitteln, überprüfen wir Ihre Informationen und ergreifen entsprechende Maßnahmen. Wir melden uns nur dann wieder bei Ihnen, wenn wir weitere Einzelheiten wissen müssen oder weitere Informationen für Sie haben.
Art des Missbrauchs:
Forenregeln
Um zu sinnvolle Fragen zu kommen halten Sie sich bitte an folgende Spielregeln:
Lesen Sie zuerst die Anleitung;
Schauen Sie nach, ob die Frage bereits gestellt wurde;
Stellen Sie die Frage so deutlich wie nur einigermaßen möglich;
Erwähnen Sie was Sie bereits versucht haben um das Problem zu lösen;
Ist Ihr Problem von einem Besucher gelöst dann lassen Sie ihn / sie wissen in diesem Forum;
Falls Sie reagieren möchten, so verwenden Sie bitte das Antworten- Formular;
Da ihre Frage für alle Besucher sichtbar ist, sollten Sie lieber keine persönliche Daten erwähnen.
Neu registrieren
Registrieren auf E - Mails für Xiaomi Mi Smart Socket Plug wenn:
neue Frage gestellt werden
neue Handbücher vorhanden sind
Sie erhalten eine E-Mail, um sich für eine oder beide Optionen anzumelden.
Das Handbuch wird per E-Mail gesendet. Überprüfen Sie ihre E-Mail.
Wenn Sie innerhalb von 15 Minuten keine E-Mail mit dem Handbuch erhalten haben, kann es sein, dass Sie eine falsche E-Mail-Adresse eingegeben haben oder dass Ihr ISP eine maximale Größe eingestellt hat, um E-Mails zu erhalten, die kleiner als die Größe des Handbuchs sind.
Ihre Frage wurde zu diesem Forum hinzugefügt
Möchten Sie eine E-Mail erhalten, wenn neue Antworten und Fragen veröffentlicht werden? Geben Sie bitte Ihre Email-Adresse ein.